Wednesday 5 February 2014

5/02/2014

Hari ny .. mmg aku rasa diri aku terpinggir .. apa semua ny ? :/ . Aku merasakan yg aku seorang anak dan adik yg tak berguna ! Dan merasakan diri ny tak wujud dlm rumah ny .. ya allah .  Dengar lah isi hatiku yang kini menangis memikirkan hal ini .. kuatknlah hati aku untuk menempuh liku liku hidup ini yaallah .. :'( . Biarkan aku menderita . Asalkan orang yg aku syg bahagia .. biarkan diri aku di persalahkan asalkan orang lain merasa puas .. yaallah . Adakah salah untuk aku berubah sedemikian ?. :') . Adakah aku riak dgn menunjuk nunjuk yg aku sudah berubah :'( . Yaallah buangkanlah rasa benci ku kepada orang yg aku tak suka . :/ . Sesungguhnya aku hanya hamba mu yang tidak putus berbuat dosa . :') ampunkanlah segala dosa ku yaallah .. kau lembutkanlah hati kedua ibubapaku supaya mereka sentiasa meniti ke jalan yg diredhai-Mu . Amin :')

Ku hanya mampu berdoa dan terua berdoa agar diriku sentiasa tenang memikirkan tentang itu :')

No comments:

Post a Comment